۲۰ مهر ۱۳۹۳، ۱۴:۰۸

معاون سازمان سینمایی:

بانوان فیلمساز زیبایی‌هایی زندگی مشترک را تصویر کنند

بانوان فیلمساز زیبایی‌هایی زندگی مشترک را تصویر کنند

محمد احسانی، معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی در تازه ترین دیدار خود در بازید از فیلم های در حال تولید، به پشت صحنه چهارمین فیلم نیکی کریمی رفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد احسانی در حاشیه دیدار خود از پشت صحنه تازه ترین فیلم نیکی کریمی، ضمن مغتنم شمردن حضور کارگردانان زن در عرصه سینمای حرفه ای گفت: مسائل خانوادگی یکی از سوژه هایی است که فیلمسازان در ژانر اجتماعی به آن می پردازند و بخش زیادی از تولیدات سینمای ایران را به خود اختصاص داده است.

احسانی در ادامه عنوان کرد: آسیب شناسی و پرداختن به موضوع زوج های جوان که از موضوعات مبتلابه روز است هم می‌تواند باعث تحکیم بنیان های خانواده شود و هم به جذب مخاطب سینما کمك کند. هر کارگردانی از منظر خود به این موضوع نگاه و به آن می‌پردازد. از ویژگی فیلم «شیفت شب» نگاه یک کارگردان زن به این مقوله است که توقع می رود توام با نوعی شاعرانگی، دیدن لطافت ها و زیبای های زندگی مشترک خانوادگی و دغدغه مندی برای حفظ و تحکیم نهاد خانواده باشد.

وی همچنین درباره حضور فیلمسازان مختلف در جشنواره فجر امسال، یادآور شد: با حضور کارگردان های صاحب نام و وجود طیف ها و سلایق مختلف، شاهد رقابت بسیار جدی میان فیلمسازان خواهیم بود.

فیلم «شیفت شب» چهارمین اثر بلند سینمایی نیکی کریمی در مقام کارگردان است که علاوه بر کارگردانی، تهیه کنندگی ‌این فیلم را نیز به عهده دارد. این فیلم رویکردی اجتماعی دارد و به مقوله خانواده از زاویه ای خاص نگاه می کند.

در تازه ترین اثر سینمایی نیکی کریمی بازیگرانی چون لیلا زارع، محمدرضا فروتن، سحر قریشی و امیر آقایی به ایفای نقش می‌پردازند.
 

کد خبر 2387905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha